Som intäktscontroller hos Partillebo får du kombinera analys, processutveckling och strategiskt arbete med frihet att forma din egen roll och bidra till företagets långsiktiga framgång – allt i en familjär och engagerande arbetsmiljö!

Om rollen

Det här är en tjänst för dig som vill ta ett helhetsgrepp över intäktsflöden och bidra till att skapa effektiva och hållbara processer som gör skillnad i vardagen. Rollen ger dig chansen att kombinera din analytiska förmåga med kreativ problemlösning. Du arbetar nära dina kollegor i ett engagerat team, där du ingår i ekonomiavdelningen.

I rollen kommer du att spela en central roll i Partillebos intäktsadministration, med fokus på att säkerställa att alla intäktsflöden är korrekta, optimerade och väl dokumenterade. Du får arbeta med vidareutveckling av modeller och processer kopplat till uthyrning och intäkter, och du blir en viktig del av arbetet med bokslut, budget och prognoser. Här får du stort eget ansvar att forma din roll och dess arbetsbeskrivning inom de definierade ansvarsområdena – du får med andra ord möjlighet att påverka och utveckla i en riktning som känns både meningsfull och utmanande.

Dina ansvarsområden

Du kommer bland annat att arbeta med hyresadministration i fastighetssystemet Momentum och göra avstämningar i Visma. En viktig del är att vidareutveckla processer kopplat till uthyrningsgraden för bostäder, lokaler och fordonsplatser, samt analysera intäktsflöden för att identifiera risker och utvecklingspotential. Rollen inkluderar också att bidra till budgeterings-, prognos- och intäktsprocesser samt delta i bokslutsprocesser med rapportering per tertial.

Vi söker dig som…

Har en genuin drivkraft att påverka och utveckla processer, och att du vill bidra till teamets framgång med energi, positivitet och engagemang. Din personlighet är lika viktig som din erfarenhet – du är nyfiken, initiativrik och tycker om att göra skillnad!

Vidare så tror vi att du antingen har erfarenhet av arbete med hyresadministration eller som controller. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra, samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt och ta egna initiativ.

Om Partillebo

Partillebo är ett kommunalt fastighetsbolag med 85 anställda. Vi äger och förvaltar ca 4 000 lägenheter och 250 000 kvm lokaler och har en stark närvaro i Partille kommun. Våra värdeord – trygga, effektiva och serviceinriktade – är en viktig del av vår vardag och allt vi gör. Vi söker dig som vill bidra till vårt uppdrag och vår affärsidé – att vara en samhällsutvecklare med personlig service som affärsmässigt skapar, utvecklar och erbjuder hållbara boendemiljöer och lokaler.

På Partillebo blir du en del av en platt organisation med korta beslutsvägar och en företagskultur som präglas av en familjär och trivsam stämning. Du erbjuds en positiv och välkomnande arbetsplats där engagemanget är avgörande. 

Partillebo har kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom sjukförsäkring och friskvårdsbidrag. Vi sitter i trivsamma lokaler på Kyrktorget 51 i centrala Partille.

Ansökan

I denna rekryteringsprocess samarbetar Partillebo med Jurek Recruitment & Consulting. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Julia Järvholm på julia.järvholm@jurek.se. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl med hänvisning till GDPR.

Varmt välkommen med din ansökan!